mediji.gif (5398 bytes)



29.7.2001

SPET USPEŠNA DIRKA NA MALKOVEC

Sevnica, 29.07. - Člani Kluba ljubiteljev starih vozil Mirnske doline Hrast iz Tržišča, ki delujejo šele dve leti, so spet pripravili Dirko za pokal Ludvika Stariča - Letečega Kranjca. Lani so jo na dva kilometerski progi od Tržišča do Malkovca izpeljali prvič in ker je bila zelo odmevna, se je letošnje udeležilo še več tekmovalcev na starih motociklih kot lani, v dvanajstih kategorijah so jih našteli skoraj sto. Kljub strmini, na kateri je odnehalo le malo starodobnih motorjev in veliki vročini, so bili udeleženci nadvse zadovoljni z organizacijo. Dirka je štela za uradno prvenstvo starodobnikov, vseeno pa so jo udeleženci iz vse Slovenije ter Italije in Avstrije, med njimi je bilo tudi pet motoristk, izkoristili tudi za druženje in okušanje dolenjskih dobrot, še posebej Cvička z Malkovca.
Med Juniorji do 60 ccm je bil najhitrejši Sine Baša na 60 kubičnem Kawasakiju, drugi Žan Stušek, tretji pa Igor Zupet. Z motocikli do 50 kubikov izdelanimi do leta 1974 je postal zmagovalec Renato Marušič, drugi je bil Gianni Fucich, tretji pa Daniel Beltram, vsi so vozili Tomosove motorje. Med tekmovalci s predvojnimi motorji izdelanimi tja do 1946. leta je bil prvi Gianni Fucich s 350 kubičnim Triumphom, drugo mesto je osvojil Jože Komljanec, ki je imel le nekaj stotink zaostanka za zmagovalcem, tretji pa je bil Peter Ribnikar - oba sta vozila Metchless. Z močnejšimi predvojnimi motorji je bil najhitrejši Igor Maček z Arielom, drugi je bil Bogdan Jerič, ki je vozil BSA, tretji pa Igor Debevc z Gilero. Med serijskimi motorji do 175 ccm je slavil Bernard Ogris z MV Augusto, Peter Ribnikar je bil z Ducatijem drugi, Mladen Čerič pa s Puchom tretji. V kategoriji do 250 ccm je zmagal Slavko Perdan, drugo mesto je pripadlo Antonu Rotarju, tretje pa Valentinu Novaku, vsi trije so vozili Puche. V najmočnejšem razredu serijskih motorjev do 660 ccm je zmagal Frane Pintar na motorju AJS, drugi je bil z motorjem Esso Ivan Rendulič, tretji pa Florjan Satošek z Jawo. Na progi so se pomerili tudi športni dirkalniki. V najšibkejši kategoriji do 175 ccm je presenetljivo zmagal Iztok Bence na NSU Pretis-u, ki je prvič nastopil na takšni dirki, slabo sekundo za njim se je uvrstil Ciril Silovšek z Moto Morinijem, tretja pa je bila Gilera, ki jo je vozil Pavel Opara. Puch SGSS in Richar Petschnig sta slavila v razredu do 250 ccm, nekaj stotink za njim je zaostal Franc Svatina na Suzukiju, tretji pa je bil Ducati in njegov voznik Martin Mis. Med najmočnejšimi športnimi motocikli do 350 ccm izdelanimi od leta 1946 do 1968 je bil najhitrejši Franc Pintar, ki je progo z Ducatijem tudi najhitreje odpeljal s časom 1:23.87, drugo mesto je pripadlo Petru Mačku in njegovi Hondi, tretji pa je bil tudi v tej kategoriji Martin Mis, ki je vozil motor Aermachi. Najbolj atraktivne pa so bile prav gotovo vožnje prikoličarjev. Med nizkimi motocikli z bočno prikolico sta bila do Malkovca najhitrejša Jože in Gregor Drešar, drugo mesto sta osvojila Edo Dolenc in Roman Jelovčan, tretje pa Igor in Peter Maček. Vsi so vozili BMW-je. Med visokimi prikoličarji sta slavila Bogdan Jerič in Lado Špur, druga sta bila Miro in Anka Hrast, obe ekipi sta imeli pod sabo BMW, tretje mesto pa sta na ruskem Dnepru osvojila domačina Milan Baša in Janez Valant, ki sta bila tudi najbolj zaslužna, da je bila dirka tako dobro organizirana.