SPET USPEŠNA DIRKA NA MALKOVEC
Sevnica, 29.07. - Člani Kluba
ljubiteljev starih vozil Mirnske doline Hrast iz Tržišča, ki delujejo šele
dve leti, so spet pripravili Dirko za pokal Ludvika Stariča - Letečega
Kranjca. Lani so jo na dva kilometerski progi od Tržišča do Malkovca
izpeljali prvič in ker je bila zelo odmevna, se je letošnje udeležilo še več
tekmovalcev na starih motociklih kot lani, v dvanajstih kategorijah so jih našteli
skoraj sto. Kljub strmini, na kateri je odnehalo le malo starodobnih motorjev in
veliki vročini, so bili udeleženci nadvse zadovoljni z organizacijo. Dirka je
štela za uradno prvenstvo starodobnikov, vseeno pa so jo udeleženci iz vse
Slovenije ter Italije in Avstrije, med njimi je bilo tudi pet motoristk,
izkoristili tudi za druženje in okušanje dolenjskih dobrot, še posebej Cvička
z Malkovca.
Med Juniorji do 60 ccm je bil najhitrejši Sine Baša na 60 kubičnem
Kawasakiju, drugi Žan Stušek, tretji pa Igor Zupet. Z motocikli do 50 kubikov
izdelanimi do leta 1974 je postal zmagovalec Renato Marušič, drugi je bil
Gianni Fucich, tretji pa Daniel Beltram, vsi so vozili Tomosove motorje. Med
tekmovalci s predvojnimi motorji izdelanimi tja do 1946. leta je bil prvi Gianni
Fucich s 350 kubičnim Triumphom, drugo mesto je osvojil Jože Komljanec, ki je
imel le nekaj stotink zaostanka za zmagovalcem, tretji pa je bil Peter Ribnikar
- oba sta vozila Metchless. Z močnejšimi predvojnimi motorji je bil najhitrejši
Igor Maček z Arielom, drugi je bil Bogdan Jerič, ki je vozil BSA, tretji pa
Igor Debevc z Gilero. Med serijskimi motorji do 175 ccm je slavil Bernard Ogris
z MV Augusto, Peter Ribnikar je bil z Ducatijem drugi, Mladen Čerič pa s
Puchom tretji. V kategoriji do 250 ccm je zmagal Slavko Perdan, drugo mesto je
pripadlo Antonu Rotarju, tretje pa Valentinu Novaku, vsi trije so vozili Puche.
V najmočnejšem razredu serijskih motorjev do 660 ccm je zmagal Frane Pintar na
motorju AJS, drugi je bil z motorjem Esso Ivan Rendulič, tretji pa Florjan Satošek
z Jawo. Na progi so se pomerili tudi športni dirkalniki. V najšibkejši
kategoriji do 175 ccm je presenetljivo zmagal Iztok Bence na NSU Pretis-u, ki je
prvič nastopil na takšni dirki, slabo sekundo za njim se je uvrstil Ciril
Silovšek z Moto Morinijem, tretja pa je bila Gilera, ki jo je vozil Pavel
Opara. Puch SGSS in Richar Petschnig sta slavila v razredu do 250 ccm, nekaj
stotink za njim je zaostal Franc Svatina na Suzukiju, tretji pa je bil Ducati in
njegov voznik Martin Mis. Med najmočnejšimi športnimi motocikli do 350 ccm
izdelanimi od leta 1946 do 1968 je bil najhitrejši Franc Pintar, ki je progo z
Ducatijem tudi najhitreje odpeljal s časom 1:23.87, drugo mesto je pripadlo
Petru Mačku in njegovi Hondi, tretji pa je bil tudi v tej kategoriji Martin
Mis, ki je vozil motor Aermachi. Najbolj atraktivne pa so bile prav gotovo vožnje
prikoličarjev. Med nizkimi motocikli z bočno prikolico sta bila do Malkovca
najhitrejša Jože in Gregor Drešar, drugo mesto sta osvojila Edo Dolenc in
Roman Jelovčan, tretje pa Igor in Peter Maček. Vsi so vozili BMW-je. Med
visokimi prikoličarji sta slavila Bogdan Jerič in Lado Špur, druga sta bila
Miro in Anka Hrast, obe ekipi sta imeli pod sabo BMW, tretje mesto pa sta na
ruskem Dnepru osvojila domačina Milan Baša in Janez Valant, ki sta bila tudi
najbolj zaslužna, da je bila dirka tako dobro organizirana.